dec
30

Egy újabb blog

Címkék: bemutatkozás első ákombákom | Szerző: Noctis | 6:07 pm

Üdv,

Már meg sem tudom számolni egy kezemen, hogy ez hányadik blogom. Volt ami az utazásaimról szólt, votl amelyik az olvasott könyveimről, volt olyan ahova verseket írtam (inkább csak versnek csúfoltam őket, mert közük sem volt hozzá, max annyiban, hgoy azért akadtak benne rímek).

De ez lesz mostmár a végleges és egyetlen (kivéve persze a másik titkosat, amire olyan dolgokat írogatok, amiről nem szeretném, ha pár simerős tudna). Nemmintha errről tudnának.

Majd azok a képzeletbeli olvasók,akik elképzelegnek ide:)

Amúgy illene bemutatkoznom.

Én egy 19 éves lány vagyok, Székesfehérvár közelében élek családommal.A hétvégén. Hétköznap elsőéves hallgató vagyok a BME-n. A többi majd útközben úgyis kiderül:) Persze csak ha velemtartasz:P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://somethinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr33849025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pistie 2009.01.03. 16:22:58

Szia

rákerestem hogy bme és kidobta a blogodat:) Sorstárs.. Na hajrá és sok post-ot 2009ben ;)

üdv, Pisti, BME-KSK
süti beállítások módosítása