jan
8

Twilight

Címkék: robert twilight alkonyat pattinson | Szerző: Noctis | 11:14 am

Már kinőttem a *tinikorszakomból*, mikor a lányok általában minden második helyes színészbe vagy zenészbe halálosan szerelmesek lesznek. Tehát már nem szokásom rajongani, de mikor megnéztem ezt a filmet...AWWwwww

A férfi főszereplő Robert Pattinson. már feltűnt egyszer a Harry Potter és a Tűz serlegében. Akkor igazán nem is tetszett..nem kötötte le az ember figyelmét túlzottan. De ITT! És most nem is rajongásról beszélek, hanem arról, amit játékával kiváltott belőlem. Egyszerűen zseniálisan játszott. A tekintete, ott ahol kellett vérfagyasztó volt, a szerelmes részeknél pedig szinte lefolytam a székről. 

MAgától a filmtől nem vártam sokat. Eléggé megosztotta azoknak a véleményét is, akiket megkérdeztem róla. "Vega" vámpírok, akik iskolába járnak... érdekes, bár azért még nézhető. Egyedül a női főszereplő játékában nem tetszett valami: állandóan nyitva hagyta a száját..gondolom így akarta elérni, hogy még ábrándozóbb legyen a tekintete...vagy kitudja...de engem felettébb idegesített....

Várom olyan fíúk jelentkezését, akik olyan szép szemekkel és tekintettel rendelkeznek, mint a fent említett színész:DX)

szerk.: azóra kiderült, hogy kontaktlencséje volt a filmben:D...nembaj:P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://somethinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr96865102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása