jún
26

Kilátások nyárra

Címkék: énblog segítség nyár | Szerző: Noctis | 12:22 am

Végre volt időm msnes beszélgetésekre.

Igen végeztem a vizsgákkal, és szerencsére sikerültek, bár a várt eredménynél icipicit rosszabbul.

Visszatérve a beszélgetésekre. Ma mindenki ezt kérdezte tőlem: mit tervezel a nyárra. ÁÁÁÁÁÁ SEMMIT!!! és hogy miért? mert a rohadt vizsgák közben, nem jutott időm tervezésre. Na meg kivel is tervezhetnék. Itt vagyok egyedül. A barátaim egyik fele otthonülő és ha kimozdulásról van szó az utolsó pillanatban lemondják, a másik fele meg az ország másik felében lakik.

Aztán beszélgettem egyik barátnővel. NA gondoltam szóbahozom, hogy tervezzünk. Erre meg mondja, hogy őő nyáron konkrétan földközi tengert végigfogja járni, majd pétervárra is ellátogat. (Ez amúgy tökjóóóóó:Pirigykedem) de én nem szerepelek a tervek között.

És még munkát sem találtam... - reklám- SOS egyetemista lány munkát keres. kommunikatív, inteligens, szorgalmas kiváló munkaerő. "Bizonyos" állásajánlatoktól kíméljenek. köszönöm.

Az egész nyár egy katasztrófa lesz. alig várom, hogy megint tanítás legyen, pedig most költöztem ki a koliból, amit amúgy nem bánok, mert egy nyarat pesten nem bírnék ki. Néha BP számomra egyenló egy börtönnel. Fujj. De azért megvan a szép oldala is.

Tehát továbbra is várom a nyári program ötleteket, esetleg jófej bandák jelentkezését, akik nyárra szívesen befogadnának:D

help me please

 

 

ui.: Zsömiiiiiiii :Á

A bejegyzés trackback címe:

https://somethinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr571209015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása